Serus Renault Sniper Koyo Loctite Skf Aim Unior Dacia Lucky Xeramic

FERRARI 2012

MONTEZEMOLO :  TUTTO E STATO MIGLIORATO  ,  VOGLIAMO VINCERE  !


FERRARI 2012

Ferrari 2012 2

Lansarea FERRARI 2012 s-a realizat pe internet , datorita vremii defavorabile din nordul si centrul Italiei din acest inceput de februarie

In ansamblu este ca si la McLaren o evolutie a modelului F 150 din 2011 , proiectul FERRARI 2012 avand ca linie generala imbunatatirea aerodinamicii si coborarea centrului de greutate , deziderate care au impus practic revizuirea majoritatii celor 6000 de componente ale monopostului

Aripa fata este o evolutie a celei din 2011 dar nu este nici ultima si nu va fi probabil nici cea de la prima cursa a sezonului 2012 . Nasul , partea care vine in continuarea aripii fata , nu este un pas inainte din punct de vedere estetic , dar a fost asumat de tehnicieni "urat" , stil Caterham , fiind impus de noul regulament dar si de motivatia aerodinamicii , cu consecinta ridicarii la maximum a partii de jos a sasiului in aceasta sectiune a monopostului .

Partile laterale au fost redesenate , acest lucru fiind impus de modificarea structurilor de impact lateral , reamenajarea spatiilor pentru radiatoare si apoi revizuirea intregului ansamblu din punct de vedere aerodinamic . Partea din spate este mult mai ingusta si conica in partea de jos , un obiectiv atins prin introducerea unui nou model de cutie de viteze si realocarea unor alte componente mecanice .

Motorul este si el o evolutie 2011 si nici nu ar putea fi altfel datorita regulamnetului care interzice modificarea organelor interne care vizeaza cresterea performantei . Mai mult decat atat a fost depus un mare efort in scopul pozitionarii acestuia in noul sasiu pentru a nu penaliza aerodinamica . Sistemul de management al motorului a fost si el revizuit , pentru a putea prelua schimbarile de regulament cu privire la utilizarea gazelor de evacuare , un job foarte delicat care cere multa atentie si multe ore de testare pe banc dyno .

Sistemul de recuperare a energiei KERS , a fost revizuit prin imbunatatirea eficientei si fiabilitatii componentelor dar mentinandu-si  pozitia centrala in partea de jos a monopostului .

Cele 3 sesiuni de testare de la Jerez de la Frontera si Barcelona , vor trebui sa dea informatii esentiale tehnicienilor scuderiei , referitoare la comportamentul in ansamblu al lui Ferrari 2012 dar si in contextul mariajului cu cele 4 compozitii slick al pneurilor Pirelli pentru sezonul 2012