Incepand cu
anul 2015 , odata cu aparitia circuitului Motor Park Romania
, primul circuit de viteza auto-moto profesionist din
Romania , se va desfasura sub patronajul FRAS ,
Campionatul National de Circuit pentru turisme . Acest
campionat va avea un format constituit din 6 etape comune , in
cadrul carora se vor desfasura doua campionate specifice de
circuit si anume unul de turisme si altul de Time-Attack .
In cadrul Campionatului
National de Turisme , cat si in a celui de Time Attack , se
va concura pe grupe si clase , cu automobile omologate FIA ,
regulamentele de desfasurare fiind in curs de
finalizare si aprobare la conducerea FRAS .
Ca o noutate , tinand
cont si de recomandarile FIA pentru reducerea
costurilor de participare , FRAS a decis constituirea
si a doua clase monomarca , respectiv Clasa
Nationala cu Dacia Logan si Clasa VW Lupo Cup , ale caror
regulamente sunt deasemenea in curs de finalizare
.
S-a definitivat
si un calendar pentru 2015 , dar care , este posibil sa
mai sufere unele mici modificari
04 Aprilie 2015 Teste
oficiale pentru campionat
17-18-19 Aprilie 2015 Etapa 1
15-16-17 Mai 2015 Etapa
2
26-27-28 Iunie 2015 Etapa
3
31 Iulie-01-02 August 2015
Etapa 4
11-12-13 Septembrie Etapa 5
16-17-18 Octombrie 2015 Etapa
6
Intrucat Circuitul
Motor Park Romania , a fost proiectat cu posibilitatea
de functionare atat in sens orar cat si in cel antiorar , in
functie de stadiul lucrarilor de finalizare care vor continua si
in 2015 , urmeaza a se stabili si sensurile de desfasurare
ale curselor
Clubul Sportiv
CRG Romania se va implica , pe langa karting si in
acest campionat de turisme , la Clasa Nationala , cu 3 automobile
Dacia-Logan pregatite special de circuit . Pe unul din acestea
va concura si Matei Mihaescu , care tinand cont de
experienta vasta din competitiile de karting si
apoi din cele de monopost Formula Renaul 2.0 si Formula
Master , va deschide in 2015 prima scoala profesionista de
pilotaj special pe circuit .