CRG Romania prin acesta sectiune
"RACING" a site-ului , va face cunoscute detalii
si rezultate din activitatea de karting si cea referitoare la
viteza auto pe circuit .
Pentru pilotii de karting , componenti ai CRG Romania
Racing Team le vom afisa aici rezultate , comentarii si
poze din cursele oficiale interne si internationale , la care
acestia vor participa precum si cele mai bune rezultate timp pe tur
la toate testele desfasurate pe pista de la AMC
KART
26.06.2012. TEST NEW MAXTER KZ ENGINE
Pe circuitul AMC Kart Matei Mihaescu a testat noul
motor Maxter KZ in configuratia Racing Special Factory
Tuning
Dupa terminarea rodajului (3 reprize a 12 laps) au
inceput testele de carburatie care au fost foarte delicate datorita
conditiilor meteo schimbatoare S-au efectuat un numar de 40
laps in regim de best lap time . Best-ul a fost de 57:64 in
conditii de pista total negumata , dupa o noapte si o dimineata cu
ploaie , temperatura de 28-30grC . Sasiul utilizat a fost un
CRG-Road Rebel 2012 setat cu ampatament +2mm , axa M20 rear medium
height , front up , pneuri Dunlop DDM uzura 50% .
Concluziile testului - Matei a declarat "Motorul
are cuplul la turatii mult mai mari comparativ cu TM KZ10 si se
comporta excelent in plaja de turatie 9500-15000RPM cu precadere pe
gama high , deci trebuie gasit un raport care sa favorizeze
turatiile inalte . Am efectuat si un numar de 12 starturi , pentru
care am avut unele dificultati in gasirea carburatiei dar care s-au
rezolvat in final . Stilul de pilotaj a fost unul agresiv ,
cu accent de foarte agresiv , dar fara ezitari pe iesirea din
viraje pentru a atinge cel mai bun top-speed al aliniamentului
urmator , aici fiind de fapt punctul forte al noului motor Maxter
care pe masura cresterii turatiei impinge foarte puternic ,
necesitand un control corespunzator al sasiului de catre
pilot . Vor urma si alte 2 teste precum si o
participare la o etapa din CNKD unde se vor utiliza , atat
modelul E2 de espament dar si o alta gama de carburatie ,
timing al aprinderii etc , dupa care se vor publica toate
concluziile si rezultatele testelor inclusiv datele de telemetrie ,
pentru ca ulterior motorul sa poata fi recomandat unor
posibili piloti interesati .
Versione Italiana -
Sul circuito Amc Kart, dove il pilota Matei Mihaescu ha
eseguito un test per il nuovo motore Maxter Mxo KZ in
configurazione Racing Special Factory Tuning.
Il test ha preso inizio con un rodaggio di 3 sessioni, ciascuna di
12 giri, perche il motore cominciasse a prendere vita. Dopo di che
hanno preso inzio i test per la carburazione ideale - le condizioni
meteo non erano sicuramente ideali, temperatura 28-30 gradi con
cambiamenti consistenti di nuvolosita e vento.
Matei ha eseguito con massima attenzione un totale di 40 giri
stabilendo un best di 57.64s con pista completamente non gommata e
dopo una notte e una mattinata di pioggia intensa.
Il telaio utilizzato per questo test e' un CRG - Road Rebel 2012
col seguente setup: anteriore alto, passo std +2mm , assale M20
altezza media, Dunlop DDM al 50%.
Il pilota di test Matei ha concluso alla fine della giornata "Il
motore ha un regime di coppia molto piu elevato del Tm KZ10, la
potenza utilizzabile e' tra 9500 e 15000 giri, quindi si dovra
sempre utilizzare un rapporto finale leggermente piu corto."
In una delle sessioni Matei ha provato anche il start da fermo,
cosa importantissima in gara, in modo da trovare anche una
carburazione che permetta di sfruttare l'intera potenza del motore
al start.
Dobbiamo anche dare merito al stile di pilotaggio del giovane
Matei, il quale e' sempre molto aggressivo in entrata e uscita
dalle curve, cosa non da poco, se teniamo conto della pista
completamente non gommata.
Seguiranno altri test per stabilire le differenze tra i vari tipi
di Scarico forniti dalla Maxter, e per trovare il setup ideale da
utilizzare nelle prossime gare del Campionato romeno CNKD.
06.MAI.2012.CNKDUNLOP - Prezentarea pilotilor - Interviu
cu ANDREI ATANASIU KF3 (CRG-MAXTER) - Reporter pilotul George
Grigorescu .
Test Privat KF2 DAVID DUGAESECU
20.04.2012. Pe circuitul AMC
Kart , CRG Romania a organizat un test
privat cu echipament KF2 (frana fata la volan) , sasiu DR92
si doua motoare Parilla Reedster 2011 .
Au fost efectuate cca 20 de tururi de rodaj cu un motor si apoi
alte 15 tururi cu cel de al doilea motor pentru acomodare . Ultima
serie de 9 tururi a fost cronometrata cu echipamentul oficial al
pistei - rezultate
AICI
Acest test a fost solicitat de pilot pentru a-si evalua
posibilitatile in vederea participarii pe data de 12-13.05.2012 la
Haskovo in Bulgaria la prima etapa a SEEKZ
Test
Details HERE
Lap Times
results HERE
Test privat KZ David Dugaesescu
07.04.2012. Pe circuitul AMC
Kart , CRG ROMANIA a organizat un test
privat cu echipament KZ CRG-TM , pentru pilotul
David Dugaesescu , aflat pentru prima oara la
volanul unui kart cu cutie de viteze . S-au parcurs un numar de 22
de tururi de acomodare si 30 de tururi in conditii de "best
lap time" . Trebuie mentionat ca ultimele 30 de tururi de
test au fost de fapt numai 15 in care traficul pe pista a fost
favorabil unui "best lap time".
Rezultatele celor 30 de tururi de test se pot
vedea AICI
Conditiile pistei , setarile sasiului si ale
motorului AICI
Track conditions and setting details HERE